cakes.cupcakes.confection

Foto saya
Senai, Johor, Malaysia
*chocolate cake*red velvet cake*rainbow cake*cheese cake*butter cake*marble cake*

Isnin, 14 Februari 2011

what???????????

Salam....last friday saya g jenjln ngan famili sambil nyoping barang dapur. Disebabkan x pernah sampai ke Tesco Bukit Indah, saya pon ajakla en.suami g kesana....


so sesmpai kt sana kami pon trus jek ke arah tesco......en.suami da bgtau xnak lelame pasal kul 9 ade date ngan tv.....jalan pye jalan, belek pye belek....smpaila 1 deparment yg ade jual bhn2 wt kuih....saje jek membelek harga brg2 kat ctu....peh terperanjat beb....tgk harga utk deko kek mahal.....yg terperanjat sgt nmpk harga ready made fondant brand bakel's yg slalu saya beli (senang skit keje...x pyh nk uli2...)beli kt kedai bakeri kt tmn u aritu pon da terkedu..apetah lg kt tesco aritu....nk tau bape? Hmmmm RM23.00....PEH...MAHAL......Takut tgk harga2 kt tesco...mcm x masuk akal jek......


 brand yg nilah saya tgk harga mcm nk jerit2 jek.....kat kedai bakeri tmn u br RM17....ish3.....igt nk server kedai bakewell kt kulai plak...tp x tau bila nk g......hmmmmmmm so moral of de cerita, beli brg buat kek ato pastri kat kedai bakeri. lg murah.....(saya slalu beli butter kt supermarket...kdg2 beza RM0.50 dr kedai bakeri.......tp kene rajin surveyla....hehehehe...)



*harap2 saya x di banned..................uwwwaaaaaa.......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan