cakes.cupcakes.confection

Foto saya
Senai, Johor, Malaysia
*chocolate cake*red velvet cake*rainbow cake*cheese cake*butter cake*marble cake*

Khamis, 9 Jun 2011

hantaran fondant biru




Salam.... hmmmm betapa beraninya saya mencuba selimutkan kek menggunakan fondant.....dgn hanya tgk tutorial kt youtube jek...hahaha....berkali2 gelek, angkat n nk letak jek dia koyak....mgkin nipis sgt, tp kalo tebal pada saya sgtla manis....akhirnya selps percubaan ke-4 brlah dpt selimutkan kek ngan fondant 2...hahahahahahah.....gembiranya.....so inilah hasilnya kek fondant saya utk dijadikan hantaran pertunangan.sekian.....huhuhuhu...(hepi sgt wlpn xla cantik mne)

KEK COKLAT WITH FONDANT DECO.
9" LEBAR


BERMINAT???
CONTACT SAYA DI
CHE SUE : 013-6169130



CHE SUE DELIGHTS

1 ulasan:

  1. Wah...sama2 lah kita menuju kea arah blog RM12,000 sebulan....

    BalasPadam