cakes.cupcakes.confection

Foto saya
Senai, Johor, Malaysia
*chocolate cake*red velvet cake*rainbow cake*cheese cake*butter cake*marble cake*

Jumaat, 20 Januari 2012

birthday cake untuk aina...

Salam....
ciskek ni saya buat mase blik kpg kat kerteh ujung tahun aritu..br arini nak post gambonya...lgpun ade gamba yg dah siap deco2 tp saya x plak amik gambonya..ntah ade kat sape x tau plak..mereka x plak bg kat saya gambo yg lelain....
ciskek oreo ni saya buat bakar mcm tu je, xde guna kaedah waterbath pon...puncanya, xde loyang alas yang ngam ngan loyang ciskek ni...kek ni sbenonya besar, saya guna 1kg cis so nak bg org ramai makan,kenela wat byk2...brla bleh mkn puas2...tp saya gak yang x sempat merasa kek ni...x sempat nak mencapainya pon pasal tgh siap2 nak blik JB smula...adooiii....


Berminat???
che_sue82@yahoo.com
013-6169130

CHE SUE DELIGHTS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan