cakes.cupcakes.confection

Foto saya
Senai, Johor, Malaysia
*chocolate cake*red velvet cake*rainbow cake*cheese cake*butter cake*marble cake*

Selasa, 31 Januari 2012

kek coklat untuk orang mengidam

Salam... last week ade teman saya tetiba je call..maklumla jrg2 call kan. Semenjak bertukar kerjaya ni, mmg dah lama x jumpa...time 2 dalam kul 9.30 gitu..tetiba jek call nak oder kek coklat..saya on jelah..plak 2 mmg da ada 2 bj kek coklat yg dah siap kukus tp belum ade toppingnya lg..kek 2 utk dijual ptg esoknya.plak 2 member ni bleh tye " ke kaksu dah ada yang dah siap masak?" hahahaha..kebetulan plak 2...sbenonya member saya ni mengandung..anak first, plak tu dah sarat 9 bulan..mmg tggl tggu hari jek nak bersalin...kesiankan dia saya cakapla mmg ada, cuma lom letak topping..dia cakap ok n nak amik malam 2 jugak..ha apalagi saya trus jek g ke dapur n masak ganache...nasib baik sume barang ada...dapatla mak buyung 2 lepaskan ngidamnya..takut baby kat dalam keliur..hehehe...tp dah sebok berborak ngan member mlm 2, lupa plak nak snap skit gambo kek 2. ala xdela hias cantik mana, simple jek sebab kek coklat biasa jek..naseb baek member ni ade post gambo dia tgh mkn kek kat fb, dptla jdkan kenang2an..kan2..hahaha...emm mudah2an member saya ni selamat bersalin n dipermudahkan segalanya...semoga baby n mamanya sihat...
ha nilah member yang mengidam kek tengah2 malam...huhuhu...
kek coklat ditabur ngan 3 jenis coklat..1, coklat rice, 2,coklat rice warna-warni, kat tgh2 2 coklat cip..ha amik..mcm2 coklat ade..coklat parut je x letak..




Berminat???
che_sue82@yahoo.com
013-6169130

CHE SUE DELIGHTS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan